قديم 03-01-2011, 06:10 PM   #20
زهره الاسلام
عضو فعال

الصورة الرمزية زهره الاسلام
زهره الاسلام غير متواجد حالياً

ههههههههه ربنا ميجيب مشاكل بسالمشكله ان مش عاوزه اقول فالبيت ان هجيب الدوا دا لان احنا عندنا صيدليه واخويا عارف الدواء دا بستخدم لايه ولو قلوتله هتلى الكل هيعرف ومحدش هيرضى يخلينى اخده لعدم اقتناعهم بان فى علاقه بين وساوس الصلاه والعلاج بالكميا الدوائيه
وعلى فكره يا دكتور انا تقريبا والله اعلم عند ى اكتئاب من مده مش قليله لان اعلم بعض اعرضها
دئما يغلب على نفسى الشجن والحزن مع ان قدام الناس بحاول اخفى ذلك ولكن لما اختلى بنفسى ممكن مع اى موقف او حد يكلمنى ابكى واعيط مع نفسى بحرقه شديده وبترفز على اسباب بحس بعدها انها ليس تستحق وعندى احساس داخلى بالفشل وعدم القدره على انجاز عملى وكمان بميل لعدم الخروج وعدم الرغبه فى العمل واضطر اذهب الى عملى لان لازم اذهب يعنى هعمل ايه وفى البيت كتير مش بيكون لى نفس اعمل حاجه وبضغط على نفسى لما بحس ان كده مدايقه الى حولى واشعر بالكسل وفى بعض اللحظات لما اكون حزينه اوى بحس ان الدنيا وحشه ومفهاش راحه متهيالى انا برضه عندى اكتئاب حاد انا بطبعى حساسه اوى ولكن زادت حساسيتى مع الوقت وغالبا بحب المثاليه اوى فى الافعال والحياه يعنى محبش الكدب ولا احب النفاق وبجد نفسى تعبانه لان مش قادره اعمل زى الناس انا مش عاوزه طبعا اعمل زيهم لان عارفه ان دا حرام ولكن بدات اكره نفسى لما احس ان اخذت من الناس بعض طباعهم مش عارفه يا دكتور بجد انا انسانه كويسه ولا وحشه مع ان الناس شيفنى كويسه بس انا مش راضيه عن نفسى