الموضوع: ساعدوني ارجوكم
قديم 06-09-2010, 03:40 AM   #14
أحمد البنا
عـضو أسـاسـي

الصورة الرمزية أحمد البنا
أحمد البنا غير متواجد حالياً

طيب انت اسلوبك غلط كأنك تتريق

طيب أنت اسلوبك رائع جدا جدا جدا ...... رائعة أنت

فيه احد يتحجج عشان يقنع نفسه بالمرض والهم

نعم .... فية كتييييييييييييييير ..... وبعدين أنا لم أقرر وأؤكد أنها حجة .... أنا سألتك .... وبعدين فية حاجة أسمها

حيل دفاعية ....ممكن يستخدمها الأنسان كل الناس مش لوحدك والأنسان بيستخدمها بطريقة لا شعورية مش عن

قصد

..... من الحيل الدفاعية أن الأنسان ممكن لو فية سبب أو حاجة مسببالة ضيق ومنغصة علية عيشتة ....

ممكن يقول أى سبب أخر غير الحقيقى لأنة مينفعش يقول السبب الحقيقى ..... زى مثلا شخص مابيفهمش وغبى

ممكن يتهم الشخص الأخر بأنة هو أللى أسلوبة غلط فى الكلام والرد ..... وطبعا أستحالة يقول على نفسة غبى ....

لأن كل واحد عجبة عقلة ....

وبعدين سؤالي ليس لطلب النصايح الفلسفيه بل لطلب نصائح عن دواء مناسب لحالتي يعني سؤال للي عنده خبره

في الادويه اللي ماعنده معلومات يكرمنا بسكوته وشكرا..

أنا فعلا كنت معتقد أن الحالة أللى أنت فيها بسيطة وممكن تروح بسهولة من غير أدوية .... لكن أنا الأن أعترف أن أنا

كنت غلطان فعلا أنت بحاجة ألى أدوية حاجة ماسة ربنا يشفيك الظاهر أن حالتك صعبة أوى أنا حاسس بيك ....

وربنا معاك .... وأنا عندى خبرة فى الأدوية لكن حالتك دى ممرتش عليا من قبل ومظنش أن حد أخترعلها أدوية

لسة ..... واللة أعلم ... والمشكلة أللى يحاول يوصف لسيادتك أدوية اللة يكون فعونة هو هيوصف لى أية ولا أية

ولا أية ... والدواء دة هكون نفسى ولا عقلى ربنا يكون معاة .....

وعلى العموم أنا مش لاقى أختم كلمى ألا بقول الشافعى رحمة اللة

أن ناظرت عالما غلبتة .................. وأن ناظرنى جاهل غلبنى

وعفوا ؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛